Home > Συμβουλές > Tips για τις τελευταίες μέρες πριν τους αγώνες.

Tips για τις τελευταίες μέρες πριν τους αγώνες.

Διαβάστε μερικές συμβουλές που θα σας φανούν χρήσιμες ειδικά αν συμμετέχετε πρώτη φορά σε αγώνες.

c1

1: Έχετε εμπιστοσύνη στην προπόνηση που κάνατε. Κατά πάσα πιθανότητα είστε πιο προετοιμασμένοι από ό,τι νομίζετε. Οι διαγωνισμοί γίνονται με στόχο να περάσετε εσείς καλά και να ξεπεράσετε τα όριά σας. Απλά δώστε τον καλύτερό σας εαυτό.

c2

2: Κοιμηθείτε! Κοιμηθείτε τουλάχιστον 8 ώρες τις 3-4 ημέρες πριν την διοργάνωση

c4

3: Συνεχίστε το πρόγραμμα διατροφής που έχετε. Cheat day, μετά τους αγώνες. Προσέξτε πολύ την διατροφή σας την ημέρα πριν τους αγώνες. Λίγοι περισσότεροι υδατάνθρακες την ημέρα πριν τους αγώνες, ίσως σας βοηθήσουν. Απλά μην το παρακάνετε.
c3
4: Ξεκουράστε το σώμα σας. Δεν υπάρχει περίπτωση σε 2-3 μέρες να αυξήσετε την δύναμή σας. Συνεχίστε τις προπονήσεις, αλλά με σχετικά λίγα βάρη. Αφήστε τους μύες και το ΚΝΣ (κεντρικό νευρικό σύστημα) να ξεκουραστούν.
c5
5: Ετοιμάστε τον εξοπλισμό που θα πάρετε μαζί σας. Βάλτε στο σακίδιό σας,  Ζώνη άρσης βαρών, Παπούτσια, παπούτσια άρσης βαρών,  ταινίες, γάντια, σνακ, νερό και ότι άλλο πιστεύετε ότι ίσως το χρειαστείτε στην διάρκεια του αγώνα. Επιλέξτε τα ρούχα σας το βράδυ πριν τον αγώνα. Δεν χρειάζεται πρωί-πρωί να αγχωθείτε για τέτοια πράγματα.
folded-map-bw
6. Εαν δεν έχετε ξαναπάει στο μέρος των αγώνων. Ψάξτε πως θα πάτε και προγραμματίστε το τρόπο μετακίνησής σας.

Σχετικά rxdnews Greece

rxdnews Greece
Νέα για τον κόσμο του Crossfit στην Ελλάδα και τον κόσμο.

Δείτε ακόμα

It always seems impossible, until it’s done

Ο άνθρωπος είναι από τη φύση του ανήσυχο, ανικανοποίητο -ακόμη και άπληστο- ον. Κοιτάμε τις περισσότερες φορές αυτά που δεν έχουμε. Εστιάζουμε την προσοχή σε όλα όσα θα επιθυμούσαμε να είχαμε. Αρκετά συχνά δεν εκτιμούμε τα χαρίσματα και τις αρετές μας. Πιθανόν να μην τα βλέπουμε καν.

Tips για την ημέρα των αγώνων.

Διαβάστε μερικά tips για να περάσετε πιο ανώδυνα την ημέρα των αγώνων.

Αφήστε μια απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: