Home > Συμβουλές > Tips για την ημέρα των αγώνων.

Tips για την ημέρα των αγώνων.

Δείτε μερικές συμβουλές για την ημέρα των αγώνων.

1: Πριν τους αγώνες θα πρέπει να φάτε κάτι. Θα πρέπει να βάλετε καύσιμα στο σώμα σας. Δεν γίνεται να εμφανιστείτε στους αγώνες με άδειο ντεπόζιτο. Όταν βέβαια λέμε να φάτε, μην το παρακάνετε. Φάτε κάτι ελαφρύ και συνδυάστε υδατάνθρακες και πρωτεϊνη. Κανονίστε το πρωινό σας γεύμα να είναι τουλάχιστον μια ώρα πριν τους αγώνες για να προλάβετε να χωνέψετε..

Tips for First Time Competitors

2: Μην αργήσετε..Κανονίστε να είστε πιο νωρίς στο σημείο των αγώνων. Θα πρέπει να υπολογίσετε το χρόνο για παρκάρισμα εγγραφή κτλ.

3. Προσέξτε τα pre-workout συμπληρώματα διατροφής που θα επιλέξετε. Σίγουρα οι αγώνες δεν είναι το κατάλληλο μέρος να δοκιμάσετε το νέο σουπερ συμπλήρωμα που πήρατε προχθές. Το ίδιο ισχύει και για την ποσότητα, δεν χρειάζεται να αυξήσετε τη δόση που παίρνετε συνήθως. Η δόση που σας φέρνει συνήθως αποτελέσματα είναι η ιδανική.

Tips for First Time Competitors

4: Επιβεβαιώστε τα standards των κινήσεων με τον κριτή σας πριν ξεκινήσετε. Κάτε μια μικρή «επίδειξη” στον κριτή σας, έτσι ώστε να είστε σίγουροι για το ζητούμενο. Οι κριτές είναι άνθρωποι και ο καθένας βλέπει τα πράγματα λίγο διαφορετικά. Αν κάποια στιγμή σας ανακοινωθεί no-rep από τον κριτή και δεν ξέρετε τον λόγο, δεν είναι κακό να τον ρωτήσετε. Προφανώς με ήρεμο και κόσμιο τρόπο, οι φωνές στον κριτή δεν οδηγούν πουθενα. Επίσης καλό θα ήταν να ενημερώσετε τον κριτή σας εάν θέλετε να μετράει φωναχτά τις επαναλήψεις.

Tips for First Time Competitors

5: Βρείτε τον ρυθμό σας. Χρησιμοποιείστε μια στρατηγική η οποία να σας επιτρέπει να τελειώσετε το wod δυνατά, είναι πολύ προτιμότερο από το να τα δώσεις όλα στην αρχή και μετά να προσπαθείς να ανασάνεις κοιτώντας τη μπάρα. Αν για κάποιο λόγο πιστεύεις ότι δεν μπορείς να κάνεις την επόμενη επανάληψη, ξεκουράσου (για λίγο). Με το να «μπείς” όσο το δυνατόν γρηγορότερα και χωρίς να έχεις πάρει μια ανάσα, θα οδηγήθεις σε no-rep με μαθηματική ακρίβεια. Ένας ακόμα λόγος για μικρά διαλείμματα στο wod είναι ο κίνδυνος τραυματισμού. Η νίκη δεν αξίζει τόσο πολύ ώστε να θυσιάσετε τη σωματική σας ακεραιότητα. Ξεκουραστήτε τόσο, ώστε να μπορείτε να συνεχίσετε τις επαναλήψεις με σωστή τεχνική.

Tips for First Time Competitors

6: Φροντίστε να περάσετε καλά και να κάνετε τους γύρω σας να περάσουν καλά. Χειροκροτήστε τους συναθλητές σας. Για ποιόν λόγο άλλωστε είστε στους αγώνες? Για να περάσετε καλά! Σωστά? Μην τα παίρνετε όλα σοβαρά και φροντίστε να διασκεδάσετε.

Tips for First Time Competitors

Σχετικά rxdnews Greece

rxdnews Greece
Νέα για τον κόσμο του Crossfit στην Ελλάδα και τον κόσμο.

Δείτε ακόμα

It always seems impossible, until it’s done

Ο άνθρωπος είναι από τη φύση του ανήσυχο, ανικανοποίητο -ακόμη και άπληστο- ον. Κοιτάμε τις περισσότερες φορές αυτά που δεν έχουμε. Εστιάζουμε την προσοχή σε όλα όσα θα επιθυμούσαμε να είχαμε. Αρκετά συχνά δεν εκτιμούμε τα χαρίσματα και τις αρετές μας. Πιθανόν να μην τα βλέπουμε καν.

Tips για τις τελευταίες μέρες πριν τους αγώνες.

Ας δούμε μερικές συμβουλές που θα σας φανούν χρήσιμες ειδικά αν συμμετέχετε πρώτη φορά σε αγώνες.

Αφήστε μια απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers:

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close