Home > Συμβουλές > 6 Συμβουλές για πιο αποδοτική προθέρμανση

6 Συμβουλές για πιο αποδοτική προθέρμανση

  1. Εάν θα κάνετε προπόνηση νωρίς το πρωί και η θερμοκρασία είναι χαμηλή, αυξήστε την διάρκεια της προθέρμανσής σας.

  2. Εάν γυμνάζεστε σε ξηρά κλίματα πρέπει να κάνετε πολύ καλύτερη προθέρμανση από ότι εάν γυμνάζεστε σε περιβάλλον με υγρασία.

  3. Οι αθλητές μεγαλύτερης ηλικίας θα έχουν σημαντικά οφέλη από μία προθέρμανση με μεγαλύτερη διάρκεια.

  4. Οι τριγμοί στις αρθρώσεις, είναι δείγμα για μεγαλύτερη προθέρμανση.

  5. Όσο πιο κοντά φτάνετε σε προσπάθεια μεγίστου βάρους κατά την διάρκεια της προπόνησής τόσο πιο πολύ θα πρέπει να διαρκεί η προθέρμανση.

  6. Σε ασκήσεις που χρησιμοποιείτε μόνο το σωματικό σας βάρος (έλξεις στο μονόζυγο, βυθίσεις στο δίζυγο) κάντε προθέρμανση με ασκήσεις όπως είναι οι έλξεις με λάστιχο και οι πιέσεις σε πάγκο και κατόπιν κάντε την άσκηση που θέλετε κάνοντας σετ της μίας επανάληψης.

Σχετικά rxdnews Greece

rxdnews Greece
Νέα για τον κόσμο του Crossfit στην Ελλάδα και τον κόσμο.

Δείτε ακόμα

Tips για την ημέρα των αγώνων.

Διαβάστε μερικά tips για να περάσετε πιο ανώδυνα την ημέρα των αγώνων.

Tips για τις τελευταίες μέρες πριν τους αγώνες.

Ας δούμε μερικές συμβουλές που θα σας φανούν χρήσιμες ειδικά αν συμμετέχετε πρώτη φορά σε αγώνες.

Αφήστε μια απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers:

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close