Home > Τα Βασικά του Crossfit

Τα Βασικά του Crossfit

Το CrossFit είναι για ένα πρόγραμμα ομαδικής γυμναστικής που συνδυάζει ασκήσεις με αρμονικά επαναλαμβανόμενες κινήσεις (όπως κωπηλασία, τρέξιμο, σκοινάκι), γυμναστική εδάφους, ενόργανη γυμναστική και βάρη. Απευθύνεται σε όλους όσους επιθυμούν να είναι fit και υγιείς, άνδρες και γυναίκες κάθε ηλικίας, αλλά και επαγγελματίες αθλητές.

Δεν εστιάζει μόνο στη δύναμη ή την αντοχή, αλλά στοχεύει στη βελτίωση και των δέκα χαρακτηριστικών που ορίζουν το επίπεδο της φυσικής κατάστασης: ακρίβεια, ισορροπία, συντονισμός, ευλυγισία, ευκαμψία, σθένος, αντοχή, ταχύτητα, ισχύς, δύναμη. Τα μοναδικά του αυτά χαρακτηριστικά βοηθούν όσους αθλούνται να αποκτήσουν έναν υγιή και ισορροπημένο τρόπο ζωής σε τρία επίπεδα, σωματικά, ψυχολογικά και κοινωνικά επίπεδα .

Έχει κερδίσει ήδη εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως καθώς η πρωτοποριακή του μέθοδος βασίζεται στην ομαδικότητα και συντροφικότητα, τις επιδόσεις και το συναγωνισμό, την καθημερινή εναλλαγή προπονήσεων με πολύ μεγάλο εύρος ασκήσεων, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνει τη γενική φυσική κατάσταση με άμεσα και εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα γυμναστικής η μέθοδος του οποίου βασίζεται στην ομαδικότητα και τη συντροφικότητα, τις επιδόσεις και το συναγωνισμό, την καθημερινή εναλλαγή προπονήσεων με πολύ μεγάλο εύρος ασκήσεων, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνει τη γενική φυσική κατάσταση με άμεσα και εντυπωσιακά αποτελέσματα. Απευθύνεται σε όλους όσους επιθυμούν να είναι fit και υγιείς, άνδρες και γυναίκες κάθε ηλικίας, αλλά και επαγγελματίες αθλητές.

Το CrossFit δεν είναι εύκολο και δεν είναι απλό. Για να είναι ειμαστε σε φόρμα και σωματικά ικανοί να διαχειριστούμε όλες τις προκλήσεις στη ζωή χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια.

Μέσα από το crossfit θα μάθετε περισσότερα για:
Κίνηση – Πως να κινηστε με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα στη διάρκεια μιας ασκησης.
Fitness – Τι σημαίνει να είσαι σε φόρμα. Ο ορισμός, η θεωρία, και πώς να το πετύχετε.
Διατροφή – Τρώτε κρέας και λαχανικά, ξηρούς καρπούς, κάποια φρούτα, λίγο άμυλο, και καθόλου ζάχαρη..

Λόγοι για να ξεκινήσετε

„Physical fitness is not only one of the most important keys to a healthy body, it is the basis of dynamic and creative intellectual activity“ – John F. Kennedy

Το Crossfit είναι ένα σταυροδρόμι από όλες τις εκδόσεις του fitness συνδυάζοντας τη δύναμη και την καρδειαγγειακή κατάρτιση σε ρυθμούς υψηλής έντασης. Ο αθλητής αποκτά μία σφαιρική εμπειρία στην προπόνηση με Kettlebell, στην ενόργανη γυμναστική, στην Ολυμπιακή άρση βαρών, στην κινησιολογία κ.α. Οι προπονήσεις βελτιώνουν τη δύναμη και την αντοχή των μυών, τη βελτίωση της καρδειαγγειακής αντοχής και την αερόβια ικανότητα, με λίγα λόγια πολύ εντατικές προπονήσεις.Κάθε προπόνηση αποτελείται από ένα WOD (προπόνηση της ημέρας) το οπόιο συνδυάζει μεγάλο αριθμό επαναλήψεων σε ορισμένο χρονικό πλαίσιο. Αυτό το σύστημα προπόνησης προωθεί ένα επίπεδο φυσικής κατάστασης όπου οι αθλητές αποκτούν ευκινησία και ευλιγησία.

Όλες οι προπονήσεις γίνονται ομαδικά ανάλογα με το επίπεδο φυσικής κατάστασης που βρίσκεται ο αθλητής (Rookies, Pros, Advanced), αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχει υγιής ανταγωνισμός ανάμεσα στους αθλητές,προάγει το αθλητικό πνεύμα και κάνει τους αθλητές αποδοτικότερους μέρα με τη μέρα.
Επιπλέον, λόγω της αύξησης της δημοτικότητας του Crossfit, διεξάγονται συνέχως αγώνες σε Εθνικό επίπεδο αλλά και σε Διεθνές (π.χ Reebok Crossfit Games), όπου όλοι οι αθλητές που πληρρούν τις προϋποθέσεις μπορούν να λάβουν μέρος.
Αν είστε ανταγωνιστικοί από τη φύση σας, αυτός είναι ένας καλός τρόπος να βρείτε το κίνητρο να μείνετε σε φόρμα και να δουλέψετε σκληρά.

„ When you compete with someone as good or better than you, you may not always win, but you never lose.“
Michael Jordan
„We don’t use machines, we make them
Crossfit

Το WOD (Workout Of the Day) είναι πάντα μία πρόκληση, ακόμη και οι καλύτεροι αθλητές επωφελούνται από την καθημερινή προπόνηση, βελτιώνουν τη δύναμη, αντοχή, αερόβια ικανότητά τους. Τα workouts έχουν ρυθμιστεί έτσι ώστε ο συμμετέχων να έχει ως στόχο τον καλυτερο δυνατό χρόνο ή τον μέγιστο δυνατό αριθμό επαναλήψεων με αποτέλεσμα κάθε WOD να αποτελεί πρόκληση.

Στο Crossfit οι προπονήσεις είναι συνεχείς και πάντα ωθούν τους αθλητές να δίνουν τα μέγιστα. Ο καρδιακός ρυθμός ανεβαίνει και παραμένει ψηλά καθ’όλη τη διάρκεια της προπόνησης. Δεδομένου ότι ο αθλητης εκτελεί το μέγιστο δυνατό αριθμό επαναλήψεων στον ταχύτερο δυνατό χρόνο ή σε ένα χρονικό όριο, η ένταση είναι πολύ υψηλή με αποτέλεσμα να καίγεται τεράστιος αριθμός θερμίδων. Εάν ο στόχος σας είναι να κάψετε βάρος με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα τότε αυτός είναι ένας πολύ καλός λόγος για να ξεκινήσετε.

„To find your way; get out of your own way and it doesn’t matter how much you weigh “
Sonya Withrow
«Those who think  they have no time for exercise will sooner or later have to find time for illness» – Edward Stanley

Με την ένταση της προπόνησης να είναι τόσο υψηλή η καρδιά μαθαίνει πόσο δύσκολο είναι να εργαστεί για να επιτρέψει στους μύες σας να κάνουν ότι χρειάζονται. Η καρδιά συνηθίζει να δουλεύει πιο γρήγορα και πιο έντονα και οι πνεύμονες να γίνονται πιο αποτελεσματικοί στην ανταλλαγή του οξυγόνου. Μαζί καταφέρνουν να στέλνουν περισσότερο οξυγόνο στους μύες που το έχουν ανάγκη βελτιώνοντας έτσι την υγεία της καρδιάς. Αυτός είναι ένας τρόπος να μειώσετε τον κίνδυνο ανάπτυξης καρδειαγγειακών παθήσεων.

Ο τελευταίος λόγος που αναφέρουμε είναι ότι ο καθένας μπορεί να κάνει Crossfit. Η προπόνηση σχεδιάζεται ώστε να την πραγματοποιεί οποισδήποτε. Μην σας τρομάζει η δυσκολία της προπόνησης, το Crossfit σχεδιάστηκε ώστε να διδάξει στους αθλητές την σωστή τεχνική της κάθε άσκησης. Αυτό εξασφαλίζει ένα ασφαλές και ευχάριστο περιβάλλον όπου ο καθένας νιώθει ότι μπορεί να πάει με το δικό του ρυθμό πχ. χρησιμοποιώντας ελαφρύτερα βάρη ή εκτελώντας λιγότερες επαναλήψεις. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει καθησυχασμός, αλλά προσπάθεια για συνεχή εξέλιξη και βελτίωση της φυσικής κατάστασης.

„Everybody can be great.”
Martin L. King

Αφήστε μια απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers:

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close