Home > Άρθρα > Ότι πρέπει να γνωρίζεις για την Gorilla Grip

Ότι πρέπει να γνωρίζεις για την Gorilla Grip

Όσοι αγαπάνε το μονόζυγο σίγουρα θα γνωρίζουν ότι υπάρχουν γύρω στις 20 διαφορετικές λάβες (grips). Σε αυτό το άρθρο θα ασχοληθούμε με την Gorilla Grip μια πολύ βασική λαβή και ίσως την μοναδική λαβή που δεν δημιουργεί πληγές και κάλλους στα χέρια.

Το βασικό σε αυτή την λαβή είναι να κεντράρουμε την μπάρα στην βάση των δάκτυλων μας, “αγκαλιάζοντας” την μπάρα με τα δάκτυλα και όχι με όλη την παλάμη και να τοποθετήσουμε τον αντίχειρα στην πάνω μεριά της μπάρας ώστε να “ξεκλειδώσει” η λαβή.

Με αυτό το «ξεκλείδωμα» όμως αυξάνεται και η επικινδυνότητα. Πλέον το χέρι σας δεν δημιουργεί μια «θηλιά» γύρω από τη μπάρα, οπότε εάν η δύναμη της λαβής σας δεν είναι επαρκής, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να πέσετε.. Δοκιμάστε με λίγες επαναλήψεις κάθε φορά, μέχρι να νιώσετε αρκετά δυνατοί.

Το πλεονέκτημα αυτής της λαβής είναι το αυξάνει την κινητικότητα των καρπών και βελτιώνει την αιώρηση μας. Ο αντίχειρας που δεν κλειδώνει την μπάρα μέσα στην λαβή  κάνει πιο χαλαρή την κίνηση κατά την διάρκεια του kipping ή του butterfly και μεταφέρει ένα κομμάτι του έλεγχου της κίνησης κατά μήκος του χεριού μέχρι τους ώμους.

Η αλήθεια είναι ότι η συγκεκριμένη λαβή χρειάζεται αρκετή εξάσκηση και ενδυνάμωση των καρπών και των δάκτυλων μέχρι να την κατακτήσετε και να γίνει συνήθεια, άλλα αξίζει τον κόπο γιατί θα βελτιώσει τρομακτικά το kipping σας και θα ελαφρύνει πάρα πολύ το butterfly επιτρέποντας σας έτσι περισσότερες επαναλήψεις χωρίς να γδέρνετε τα χέρια σας πάνω στην μπάρα. 

Πηγή: e-politis.gr

Σχετικά rxdnews Greece

rxdnews Greece
Νέα για τον κόσμο του Crossfit στην Ελλάδα και τον κόσμο.

Δείτε ακόμα

CrossFit και αποθεραπεία.

Στα χρόνια που ασχολούμαι με την αθλητική αποκατάστασή, έχω συνειδητοποιήσει πόσο σημαντική είναι η αποθεραπεία! Δεν θα ήταν υπερβολή να πω, πως είναι εξίσου σημαντική με την διατροφή.

Τα βασικά για τις ολυμπιακές άρσεις και την άρση βαρών

Στους Ολυμπιακούς Αγώνες οι αθλητές της άρσης βαρών αγωνίζονται σε δύο κινήσεις, το αρασέ και το επολέ – ζετέ.

Αφήστε μια απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers:

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close